Den Haag 2 provinciaal heeft een mooi seizoen gehad. Een nederlaag tegen directe concurrent Naaldwijk en een gelijk spel tegen De Hofstaddammers. De rest van de wedstrijden eindigden allemaal in een overwinning. De laatste wedstrijd hadden wij genoeg aan 1 punt tegen de Lier.  De Lier kwam met Peter van der Stap. Ik vroeg nog of hij niet liever wilde bridgen, maar helaas.
Frans Teijn won op bord 5 van invaller Leo van t Wout. Toen Leo opgaf, gaf mijn tegenstander Piet Stellaard ook op (terecht overigens. Ik had het vermoeden dat Piet Stellaard niet als eerste klaar wilde zijn. 4-0. Hans van Woerkom speelde tegen Wim Boer. Bijna gelijke rating en de partij eindigde in 1-1. Toen kwam ons ter ore dat De Hofstaddammers al niet meer konden verliezen van Naaldwijk dus we waren zelfs met een nederlaag al kampioen. Een ieder die mij kent weet, dat ik altijd voor een kampioenschap wil gaan en dus voor de volledige winst. Die kwam er. Peter van der Stap maakte er nog wel 5-3 van tegen Bas Baksoellah, maar na de remises van Jan Kok en Herman Vroom, resp. tegen Maarten van der Schee en Jerry de Nijs, was de overwinning een feit 7-5.

We zijn kampioen geworden met 3 punten voorsprong. Dus volgend jaar 2 teams van Den Haag in de hoofdklasse!