Het tweede team vormt dit seizoen een combinatieteam met De Hofstad Dammers. Het team wordt in principe aangevuld met twee spelers van De Hofstad Dammers. Daarbij is het de bedoeling dat Nerin Bisseswar alle wedstrijden speelt en dat Piet Rozenboom, Harold Jagram en Jaap van Hal om en om meedoen.

De eerste wedstrijd, uit tegen het combinatieteam van Zaanstreek en Purmerend, werd begonnen met twee invallers, want Jeremy Pauwels kon niet meespelen en Bas Baksoellah viel in bij het eerste. Zij werden vervangen door Radjen Kalloe en de derde speler van De Hofstad Dammers. Zaanstreek/Purmerend is ook de verwachte kampioen van dit seizoen. Met een gemiddelde rating van 1055 zou dit team in de Hoofdklasse zelfs niet misstaan.

Het werd dan ook een complete walk-over. Alhoewel het er aanvankelijk niet naar uitzag. Op veel borden werd ondanks soms honderden punten ratingverschil goed tegenstand geboden. Maar uiteindelijk was het toch niet vol te houden en werden velen overspeeld. En soms ging het opzichtig fout, bijvoorbeeld toen Radjen Kalloe drie schijven offerde en er achter kwam dat de combinatie niet klopte. Alleen Jan Kok, Harold Jagram en Rinus Snellaars wisten een punt te scoren, waarbij Rinus maar liefst ruim 400 ratingpunten overbrugde.