Op de laatste speeldag van de WK match in Scheveningen werd ook het NK clubteams gehouden. Den Haag deed mee met twee teams.

Het junioren/aspiranten drietal deed het erg goed want het haalde de eerste plaats en daarmee de NK titel! Het team bestond voor deze gelegenheid uit Jan-Christiaan Wahls en twee gastspelers: Marco de Leeuw (Rijnsburg) en Wouter Morssink (Samen Sterk). Er was een spannende strijd met DES Lunteren. Die werd beslist in de tweede onderlinge confrontatie toen Den Haag na een 4-2 winst de leiding niet meer afstond. Marco de Leeuw werd overall topscoorder door al zijn partijen te winnen.

Bij de pupillen stond ons viertal voor de opgave om de titel te verdedigen. Op de eerste twee borden deden Berke en Emre wat van hen verwacht werd. Ze haalden maar liefst 17 punten uit 9 wedstrijden. Ook Gökhan wist een positieve score te halen. Op het vierde bord deden Djamaldi en Ysila hun best maar de meeste tegenstanders waren een maatje te groot. Tegen de concurrentie kwam het team helaas steeds net te kort om te winnen. Vier wedstrijden eindigden in gelijkspel en dat was niet genoeg om Hoogeveen bij te houden dat alleen tegen Den Haag een punt verloor.  Niettemin is de tweede plek een prima prestatie!