Op de afsluitende Algemene Ledenvergadering van Damclub Den Haag werden twee leden nog in het zonnetje gezet door het bestuur en de leden. Alex Kruyshoop werd benoemd tot Lid van Verdienste. Alex is betrokken bij de organisatie van vele damactiviteiten bij Damclub Den Haag, de The Hague Open toernooien en ook binnen de ZHDB. Ook is hij een langere periode teamleider geweest en intern wedstrijdleider.

Frans van Eenennaam werd benoemd tot Erelid. Frans is ruim twintig jaar penningmeester geweest, maar daarnaast heeft hij nog veel langer de interne lotto beheerd, wat de vereniging altijd extra financiële armslag gaf. Ook was het Frans die alle leden nauwlettend volgde en hen bij ziekte of ander ongemak een presentje bezorgde.

Frans kon vanwege een gebroken middenvoetsbeentje niet naar de ledenvergadering komen. Daarom bezorgde voorzitter Jan Kok de eretitel bij hem thuis.