Het blijft stuivertje wisselen in de finale van het kampioenschap van de West-Hollandse Dambond. Na turbulente verwikkelingen gaan één ronde voor het einde onze clubgenoten Jeroen Kos en Pertap Malahé aan de leiding. Pertap kwam dinsdag in zijn inhaalpartij tegen Peter van Eck met een puntennederlaag goed weg en hield vervolgens Daouda Soumah op remise. Jeroen nam met een taktische finesse Peter van Eck te pakken. Fred Ivens blunderde in de opening tegen Ton Burgerhout en maakt geen kans meer.In de laatste ronde speelt Jeroen tegen Henk de Witt en Pertap tegen Frits Luteyn. Leteyn is met een punt achterstand de enige die de titel van één van onze clubgenoten nog kan bedreigen. De kampioen mag op Papendal meedoen aan de halve finales voor het kampioenschap van Nederland.

Stand: Kos en Malahé 8,  Luteyn 7, Burgerhout en Van Eck 6,5, Ivens 4,5, De Witt 4 en Soumah 3,5.