De wedstrijd bij en tegen VELO 2 zou voor het tweede team de laatste wedstrijd van het seizoen zijn, het werd de zesde. De Wateringers waren nog puntloos, maar in de 2e klasse zijn de krachtsverschillen erg klein. Bas Baksoellah haalde een soort Haarlemmer uit tegen Aad Schrader en zette het team op voorsprong. Helaas kon hiervan niet lang genoten worden, Radjin Chandarsing verloor van Jos Vis. Alex Kruyshoop deelde punten met Chiel Overvoorde. De beslissing viel in de laatste partij. Hans van de Vijver kwam een schijf voor toen Ravindra Kewal dacht een doorbraakcombinatie te nemen, maar hij kwam met een schijf in de vijandelijke linies terecht ten koste van een schijf. Hans gaf deze schijf terug, maar moest later zelf een schijf offeren. Dit bleek het begin van het einde, waarna de eindstand 5-3 werd.

Op 1 maart is de return in De Kameleon.