De door de verplichte verlengde winterstop langer durende provinciale competitie zit er ook voor het tweede team op. De laatste thuiswedstrijd was tegen MDV 2. De Westlanders kwamen op voorsprong toen Radjin Chandarsing het niet redde tegen Ben Gehrke.  Niet lang daarna was het gelijk toen Hans van de Vijver van Edwin van der Meer wist te winnen.  Bas Baksoellah probeerde ook te winnn, maar Jan Molhoek verdedigde zich taai. Voor Roy Bidesi zat er niet meer dan schijfwinst in tegen Stan van der Meer, hij kreeg deze niet verzilverd, 4-4.

Bij en tegen Scheveningen werd de competitie afgesloten. Beide teams bleken de opstelling wat door elkaar gehusseld te hebben, zodat er toch vier gelijkwaardige partijen uit de koker kwamen. Leo van Teijlingen opende de score door Piet Rozenboom met een doorbraakcombinatie te verrassen.  Alex Kruyshoop had het moeilijk tegen Ron de Vaal, maar in het eindspel werden de bordjes verhangen toen ook hij mocht combineren naar de overkant. De gastheren deden wat terug  na een dure doorbraak van Jeroen Neve tegen Hans van de Vijver. Laatstgenoemde kon er geen remise meer uitslepen. Bas Baksoellah werd matchwinner tegen Johan Pronk met een overwinning, al had hij dit keer aanmerkelijk minder zetten nodig dan in de heenwedstrijd, toen hij voor de 4-4 zorgde.