De laatste wedstrijd van het Combinatieteam was tegen het jeugdige Reeuwijk CT.  Jeremy Pauwels en Hedwig Callender troffen de gebroeders Glas en hadden een gemakkelijke middag. Ook Rinus Snellaars had een jonge tegenstander, maar hij nam wat gas terug en nam genoegen met remise. Harold Jagram en Alex Kruyshoop bouwden de voorsprong verder uit, al had laatstgenoemde daarbij de hulp van Piet van Eeden nodig.

Frans van Eenennaam ging het lastige eindspel tegen Peter Pippel de fout in, maar Jeroen Wit bracht de marge weer op acht punten en werd zo matchwinner en topscorer van het team. Radjen Kalloe had in Hans de Knikker een gelijkwaardige tegenstander met een verwacht resultaat: remise. Oedebhaan Dihal had lang nodig om zijn voordeel tegen Maaike de Bruin in winst om te zetten en Nerin Bisseswar deelde de punten met Stan van der Meer.

Het Combinatieteam behaalde totaal vijftien punten en bereikte hiermee een mooie vierde plaats.