Op dinsdag kwam een viertal Rijnsburgers voor de ZHDB-competitie naar De Kameleon. Radjin Chandarsing opende de score met een blauwe remise tegen Daniël Boom. Leo van Teijlingen moest in Rinus Kromhout zijn meerdere erkennen. Alex Kruyshoop had mogelijk de gelijkmaker kunnen scoren, maar hij miste een doorbraakcombinatie of schijfwinst tegen Nico Mul, tegen wie hij in de heenwedstrijd remise speelde. In het eindspel was het de Rijnsburger die er met de punten vandoor ging. Bas Baksoellah trof in Alexander Zwanenburg ook dezelfde tegenstander als in de eerste wedstrijd en ook nu won hij.

Er volgen nog twee wedstrijden, dinsdag 29 maart thuis tegen MDV 2 en 4 april de stadsderby bij en tegen Scheveningen.

Drie van de vier Rijnsburgers waren op zaterdag wederom van de partij, voor de Nationale Competitie. Drie andere spelers voegden zich daarbij. Aangezien er met achttallen gespeeld wordt, stond het Haagse team dus met 4-0 voor, Hedwig Callender en Wilfred Promes wonnen reglementair. Helaas stond het al snel 4-4, Jeremy Pauwels ging ten onder tegen Daniël Boom en Leo van Teijlingen probeerde er tegen Gera Hol nog wel een 1-om-3-remise uit te slepen, maar de Veenendaalse kon de dam steeds afvangen. Ale Kruyshoop ging voor een punt tegen Alexander Zwaneburg, maar kon zijn materiaalachterstand niet compenseren. Ook Radjin Chandarsing keek vanaf het middenspel tegen een schijf achterstand aan. Een wanhoopspoging om door te breken werd niet beloond met een punt, zodat de Rijnsburgers inmiddels al acht punten hadden. Maar de gifbeker was nog niet leeg, Harry Zandvliet lukte het niet om te winnen van Jan Parlevliet en Bas Baksoellah knokte zich naar een punt tegen Gé Berbee.

De laatste wedstrijd is op 2 april in Heerhugowaard tegen SNA 3.