Roy Bidesi heeft de wedstrijd om de Haagse Super Cup gewonnen. Deze wedstrijd wordt jaarlijks gespeeld tussen de bekerwinnaars van De Hofstad Dammers en Damclub Den Haag. 'Onze' bekerwinnaar Roy Bidesi mocht 1 september aantreden tegen Harold Jagram. Op basis van het ratingverschil had Harold aan remise voldoende voor de enorme beker, die afgelopen jaar in het bezit was van Ashok Mahabier.

In de partij kreeg Harold langzaam maar zeker steeds meer voordeel. Het leek er op dat Roy onder de voet gelopen zou worden. De klok speelde in deze wedstrijdfase ook een grote rol. Roy slaagde er in om met enkele tactische dreigingen de stand te normaliseren. In een 7-om-7 stand keerden de kansen toen Roy het controle over het centrum kreeg. Roy speelde het afspel nauwkeurig en kon afwikkelen naar een overmachtseindspel. Daarna ontving Roy uit handen van wedstrijdleider Herman Vroom de beker, die beschikbaar gesteld is door Stichting The Hague Open.