De Nelis Caffa Bokaal staat in de prijzenkast van Hans van Woerkom. Door een overwinning op Pertap Malahé nam hij de kolossale wisselbeker over van Berke Yigittürk. Er wordt elk jaar om deze trofee gespeeld door de bekerwinnaars van Damclub Den Haag en De Hofstad Dammers. Hans vertegenwoordigde DC Den Haag en de ons zeer bekende Pertap vertegenwoordigde De Hofstad Dammers. In verband met corona was de bekercompetitie geschrapt bij DHD dat nu de clubkampioen had afgevaardigd.

Volgens het krachtsverschil had Van Woerkom aan remise genoeg, maar dat bleek zeker niet uit de partijopzet. Het werd een laveerpartij waarbij Hans veel druk kon uitoefenen op de lange vleugel van Pertap. De voormalige kampioen van Suriname verbruikte zeeën van tijd en bezweek uit eindelijk onder de druk. Na een spetterende slagwisseling bleef een winnende 5-om-4-stand over waarna Hans handen tekort kwam om alle felicitaties in ontvangst te nemen. Namens de stichting The Hague Open, die dit jaarlijkse treffen in het leven heeft geroepen, reikte Jan Kok de bokaal uit aan zijn clubgenoot.
Nelis Caffa was een zeer markant en sterk Haags dammer die vele malen het Nederlands kampioenschap voor visueel gehandicapten in de wacht wist te slepen. Legendarisch was zijn humor. Zo trapten heel wat wedstrijdleiders erin als hij  vroeg of het licht aan mocht omdat het zo donker werd. Ook ging hij eens touwtrekken met een blinde Belg. Caffa maakte het touw aan een boom vast en ging zitten met een pilsje terwijl de zwoegende Belg uitriep: 'Wat ben je sterk Nelis!"....