Op de slotdag van de nationale competitie was het dubbel feest. Het eerste team werd kampioen in de Eerste Klasse B door in Bleskensgraaf tegen De Waarddammers 2 onverwacht eenvoudig te winnen. Terwijl 8-8 voldoende was, werd met 9-7 gewonnen. Later bleek concurrent Haarlem in Leiden verloren te hebben, en was eigenlijk de hele slotwedstrijd overbodig.

Reden voor een feestje en dat werd gecombineerd met een viering van het 105-jarig bestaan van onze vereniging. De feestvreugde werd verder verhoogd doordat het tweede team met een overwinning uit Heerhugowaard terugkeerde. De familie Bidesi had voor de gehele club een overvloedige Surinaamse maaltijd verzorgd, waar iedereen van genoot. Soep vooraf, een hoofdgerecht met kip, rijst of noedels, en ijs toe. Prima verzorgd.

Een groot deel van de leden, van wie velen ook met partner, was aanwezig, onder wie ook onze lange-afstands-lid Hein van Dee. Daarnaast waren de leden van De Hofstad Dammers die in het combinatieteam gespeeld hadden ook van de partij. We waren te gast in De Kameleon waar André op vertrouwde wijze voor iedereen de drankjes verzorgde.